O firmie

ASC to firma audytorska, doradcza i szkoleniowa działająca w obszarze szeroko pojętego bezpieczeństwa procesu pracy, a więc bezpieczeństwa pracowników, bezpieczeństwa użytkowanych obiektów. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksową obsługę Partnera Biznesowego w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej. Oferujemy także wszelkie szkolenia związane z dopuszczeniem pracowników do pracy i zdobyciem przez nich odpowiednich uprawnień i kwalifikacji. Zakres dotychczasowej działalności to szereg firm objętych kompleksową obsługą BHP i PPOŻ - zarówno liczących kilku, kilkunastu pracowników jak i międzynarodowych korporacji liczących po kilka tysięcy osób - w ramach której przeprowadzonych zostało ponad 100 audytów i pomiarów środowiska pracy, przeszkolono ponad 8000 pracowników. Swoją działalnością obejmujemy teren całej Polski.

 

Pierwsze biuro regionalne powstało w Krakowie w 2006 r. Przechodząc proces doskonalenia i reorganizacji, do dnia dzisiejszego firma ASC zgromadziła silny zespół profesjonalistów odpowiadających za bezpieczeństwo pracowników w firmach działających na obszarze Polski w różnych sektorach gospodarki.

 

W naszej pracy cenimy najwyższą jakość na każdym etapie prowadzonych przez nas prac, przykładamy wielką wagę do zadowolenia naszych Klientów oraz osiągania największych korzyści przez naszych Partnerów Biznesowych, którzy stanowią podstawę sukcesu w realizacji naszej misji. Dobra marka i reputacja firmy są wynikiem bezkompromisowej dbałości o jakość, najwyższy standard przygotowanych materiałów, prowadzonych szkoleń, a także rozwiązań inżynieryjnych i budowlanych. Profesjonalna, dojrzała kadra pracująca na terenie całego kraju stanowi o tym, co dzisiaj powszechnie określa się mianem Standardu Firmy ASC.

Aktualności

Warto wiedzieć

  • Szkolenia BHP - co powinieneś wiedzieć jako właściciel firmy

    Troska o bezpieczeństwo i higienę pracy zatrudnianych osób to jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Właśnie dlatego przepisy prawa pracy nakładają na właścicieli firm obowiązek organizowania szkoleń BHP dla pracowników.

  • Pierwsza pomoc przedlekarska

    Zgodnie z oficjalnymi danymi, udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej osobie z nagłym zatrzymaniem akcji serca do momentu przybycia ratowników medycznych sprawia, że szanse na przeżycie zwiększają się nawet o 75% w porównaniu do braku pomocy. Dlatego znajomość zasad pierwszej pomocy przedlekarskiej ma kolosalne znaczenie.

  • Jaki czujnik wybrać do domu/firmy

    Współczesna rzeczywistość obfituje w szeroką gamę udogodnień – samochody, gazowe ogrzewanie, elektryczne maszyny, urządzenia AGD. Doceniając ich zalety, należy również zwrócić uwagę na zagrożenia – większość sprzętów stanowi potencjalne źródło czadu, pożaru lub wycieku gazu. Jaki czujnik wybrać, aby zapewnić najlepszą ochronę w domu i w zakładzie pracy?

  • Podstawowe zasady ewakuacji z budynku zagrożonego pożarem.

    Kiedy w budynku wybucha pożar, trzeba działać szybko i zdecydowanie. W takiej sytuacji nietrudno o nerwowe zachowanie oraz wybuch paniki, które łatwo mogą doprowadzić do tragedii.

  • Gaśnica w biurze. Jaka, gdzie i dla kogo.

    Pożar to zjawisko, które wymaga szybkiej reakcji i sprawnego działania. Podstawowym narzędziem do walki z ogniem są gaśnice przeciwpożarowe. Właśnie dlatego przepisy prawa nakładają na właścicieli firm obowiązek wyposażenia zakładu pracy w odpowiednie środki gaśnicze.

Nasi klienci: